20 things to do before I die

1. Ge blod 
2. Bli en amnesty-aktivist och/eller volontärarbeta
3. Åka utomlands utan familj
4. Dejta en tatuerad snubbe
5. Påtal om tatueringar, skaffa minst två till
6. Festa i USA
Bild sen jag var på utgång med två finfina tjejer

7. Gå på roskilde/tomorrowland/coachella
8. Finna ett drömjobb där jag får vara kreativ
9. Bada naken i havet
10. Råda bot på mina komplex
11. Åka iväg på en spaweekend
12. Ta körkort
13. Skaffa familj
14. Sova ute en HEL natt, inget tält
15. Besöka stockholm
16. Shoppa secondhand
17. Springa längs kärnans trappor med en vit hatt
18. Äga något från Acne
19. Unna mig riktigt sexiga underkläder till en het natt
20. Dyka med utrustning

Kommentarer
Postat av: johanna

Av dom där så vill jag göra följande innan jag dör:

1. Ge blod

3. Åka utomlands utan familj

4. Dejta en tatuerad snubbe

5. Påtal om tatueringar, skaffa minst två till

6. Festa i USA

8. Finna ett drömjobb där jag får vara kreativ

9. Bada naken i havet

10. Råda bot på mina komplex

11. Åka iväg på en spaweekend

13. Skaffa familj

14. Sova ute en HEL natt, inget tält

18. Äga något från Acne

19. Unna mig riktigt sexiga underkläder till en het natt

2012-05-30 @ 15:10:48
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0