hold your breath because I'm aint comin back

Hej igen. Mamma kom hem i fredags och jag välkomnade henne och sis med att laga riktig svennebananmiddag, köttbullar med potatis, brunsås och lingon. De senaste dagarna har jag jobbat och bara njutit av att min familj är tillbaka. Igår träffade jag äntligen världens finaste Josefin. Vädret var helt underbart bäst så vi låg utomhus och stekte. Jag har ofta kallats badkruka, men igår badade jag faktiskt i både poolen och i havet. Havet var ovanligt skönt faktiskt! Världens bästa "årets första dopp" och möjligtvis söndag också, känner mig så mycket bättre nu. Idag har jag kollat serier och ska snart bege mig mot träningen, imorgon väntas jobb igen. Puss

 
Jag insåg precis att detta är tredje gången jag laddar upp en bild på mig och en vän där jag står på vänster sida. Scary...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0