Candle's fire

Jag är så ivrig inför morgon dagen att jag knappt kan somna! Ett underbart paket kommer vila i mina handflator imorgon, vad det är visar jag senare hihi. Jag har på senaste tiden försökt hitta mig själv, så jag har tagit upp min kärlek till gammal musik och erkänt BRA och kultfilmer filmer igen, då det under ett tag legat gömt inom mig av vissa anledningar. Det känns underbart att jag äntligen börjat bocka av fler och fler filmer från min "filmer jag måste se innan jag dör lista". Okej, nördigt det lät, sängen kallar. Bjuder på två bilder från mitt och Almas projekt
 
 
 
Måste säga att foto A kursen lärde mig ett och annat, dock smådrygt med bildredigering utan photoshop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0