blogglust? Ne

Har absolut ingen blogglust då jag inte har en egen dator, dessutom är jag lyckligare än någonsin och jag njuter av vartenda sekund av livet. På sistone hade jag en picknick och solade med Alma innan hon begav sig på sin en månad långa resa genom Europa, galet vad jag kommer sakna henne. Jag har också varit på "gamla klassen pool/grill/pokerkväll", super trevligt! Jag är tydligen rätt bra på poker haha. Tyvärr har jag dissat festivalen i 2 dagar eftersom jag slitit röven av mig på jobbet och känner för att dö lite av utmatthet (?)(tur nog finns Panda Da Pandas musik, hade varit dötjurig annars) Imorgon väntas festligheter med Josse och hennes gäng, fett taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0