it's still we, but it feels like I've lost you long time ago

Är verkligen inte världens piggaste, inte fått en enda sovmorgon trots att det är lov. Idag fick jag gå upp sju och stressa som fan för att hinna till polishuset där bussen skulle hämta upp oss. Bussen körde oss till självaste Gekås (sällan jag är där). Blev en del nödvändiga smågrejer och hade för övrigt en fin dag och fint sällskap.
Bild: Johanna S
Editing: Jag


När jag väl kom hem blev det en runda på stranden med hunden och mor. Otroligt fint väder vi hade idag! 
Nej nu kallar sängen, imorgon blir det att jobba.. ZzzZZzzZ

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Nej, han är egentligen inte typiskt snygg men det bara är något med honom! Hans fina hår och gudomliga dialekt kanske!? Hehe.

Tack för tipset, söta du! Ska genast ses!

2012-04-05 @ 17:25:19
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Låter som en fin dag!



Sv: Du kan ha väldigt rätt i det där. Och håller fullt med dig om att det hellre får vara få bra inlägg än flera dåliga.

2012-04-07 @ 19:50:50
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0