Tiiieph cha!?

CHACHA!
För det första måste jag be om ursäkt för dålig update i helgen, OMG så dåligt av mig! OMFG...!
Jag har dock inte gjort så mycket. Mest chillat, tror jag... (?)
Jag måste dock nämna att P0ntUs_c00L_GuY är aaasball! Jag träffade honom i lördags och var med honom till söndag, OMG så cool han är!
Det var en sak jag skulle skriva om, hmm... Just det! Jag hade tänkt lägga upp 1-5 stycken videos där jag steg för steg visar hur jag på mitt fantastiska lilla sätt tar mig till när jag muttpruttar! HELT SICK!
Mer får ni inte veta för tillfället, utan jag återkommer med mer information inom en snar framtid.
Nu hade jag nämligen tänkt krypa ner i sängen med Ikmo och chilla järnet, för jag är som vanligt väääldigt trött av mig! Jag brukar bli kallad för sömntuta och jag börjar faktiskt gilla det mer och mer!
Så... Ha det bra alla bloggläsare och bajsa mer!
Poop out! xoxoxoxo




PS: Inte för att skryta men jag är världens bästa flickvän! Helt seriöst, så jävla bäst!

Kommentarer
Postat av: natali

sandra? o.O

2011-10-18 @ 10:40:45
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0