en lista

Något som gjorde dig glad igår?
Att jag lyckades göra en snygg sida i tidningen (geek)

Humör just nu?
otroligt trött men glad

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
åt frukost

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
smörjde in mig med coco's lotion från Yves Rocher. Luktar så gott!

Vad du ser om du tittar till höger?
smarriga pannkakor 


Vad gör dig glad just nu?
Att jag äntligen är klar med svenskan!

Hur vädret är hos dig just nu?
Ser inte härifrån men kallt och regnigt som resten utav dagen

Vad var det senaste du åt?
Pannkakor.. Haha

Bästa glassmaken?
B&J half baked.. Eller ne, alla B&J förresten.

Sover du tungt?
Verkligen inte! Vaknar av minsta lilla

Drömmer du mardrömmar?
Ibland. Börjar bli mer sällan.

Hur många kuddar sover du med?
Två

Snarkar du?
Bara när jag är täppt i näsan. Haha.

Favoritkläder?
Skjortor. Älskar skjortor. Svarta byxor med!

Favoritgodis?
Polly, självklart. 

Höger-eller vänsterhänt?

Högerhänt men gör vissa saker med vänster (förutom att skriva med penna)

Stjärntecken?

Väduren.

Vad längtar du efter mest just nu?

Morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Moa

Skjortor är un-der-bara, det enda jag tillåter hänga över min kropp just nu!

2011-10-21 @ 18:11:59
URL: http://moahannaolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0