run

Åkte med Pontus till hans familys stuga i fredags. Vi grillade korv och fixade pommes och sedan grillade vi banan med choklad i. Senare spelade vi fia med knuff och byggde saker med kapla pinnar. I lördags var vi väldigt trötta, spelade badminton och brottades i gräset och senare blev det eurovision. Eurovision var väldigt dåligt för övrigt. Idag var vi ännu tröttare, vi bakade och såg nyckeln till frihet och senare fenomen och hockey. Haft en underbar helg med världens finaste pojkvän!

Aaaaaawe. För övrigt måste jag uppgradera min mobil eller skaffa en liten kompaktkamera. 
Blir liksom jobbigt att ta med mig min systemis överallt.

Kommentarer
Postat av: natali

jag vill också skaffa en digitalkamera ;(

2011-05-16 @ 16:34:40
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0