PHEW

I snart sex timmar har jag suttit och skrivit satan på min uppsats. Åtta sidor, skrivet och inlämnat. Säkert gjort helt fel osv men mitt ämne var ju fantastiskt mycket tråkigare än jag trodde. Hursom så vaknade jag bredvid min skinny love. Vi käkade frukost och han smakade kycklingpastej(pasteta som det kallas i bosnien) och så såg vi klart på filmen vi började kolla på igårkväll innan han somnade. Sedan degade vi i min säng och lyssnade på halvdan musik och fotade oss själva innan jag följde honom till hållplatsen. Resten av min söndag har jag spenderat framför datorn vid min kära uppsats. Nu är jag så trött och seg har träningsvärk av alla aktiviteter igår så det blir en macka innan sängen. Här är bilderna från idag


Fyyyyfan vilket hemskt väder det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0