freitag den trettonde

ÅÅÅÅÅÅÅH gissa om jag är ledsen idag? Ha! Verkligen inte. Jag är nog den gladaste människan idag trots att det ska vara en otursdag. Älskade bob hund var med i siestas sista bandsläpp. Inte nog med det nej även Henrik Berggren skall uppträda på siesta, började nästan grina på bussen påväg hem av lycka. Men min lycka slutar inte där, snart ska jag bege mig av till min pojke sedan ska vi ut och grilla och tälta. Fast vädret är piss egentligen men det får funka ändå! Måste vänja mig vid tältlivet, hässleholm om 18 dagar ju. 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Mitt bästa tips är att prova sig fram och att våga redigera. Tack så hemskt mycket!

2011-05-15 @ 20:59:38
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0