för första gången

på jääääääättelänge som jag sitter på min stationära dator hemma. Känns så konstigt att klicka på mitt högljudda tangentbord och datorn är fortfarande fett seg. Varit mycket spring hit och dit och ärenden som gjorts. Varit så trött här hemma så jag orkar verkligen inte plugga idag. Kollar igenom några gamla bilder på datorn, rätt gulligt delar med mig lite.


Amagad ser typ jätteliten ut ju.. vinter 09






Den tiden då jag gick runt "sminkad"


Aarh förra årets midsommar. Fira Uno, grilla och dricka något blått med alkohol i vars namn jag inte minns med finaste Alma


SHIIT model för en dag när jag hade både tandställning och..


Mitt röda hår.


Mhmm nog bland det roligaste jag gjort i mitt liv!


Hade firat valborg med klassen och Priscilla. Min pojke kom ett tag senare och jag slog ansiktet i tv-bänken


Ena grisen hos mormor och morfar, aaaaawe


Halvdan bild men SAAAAATAN vad det gjorde ont när jag tog ut flätorna, bränt hårbotten så himla hårt

Finns en massa mer unseen bilder på datorn men orkar inte mer. Ganska trött ska sussa typ väääldigt snart.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0