trogna bloggläsare

Förlåt för den usla uppdateringen, jag har inte varit hemma sen fredags. Midsommarhelgen har varit helt skruvad men ändå bra. Var rätt bakfull igår men sånt får man ta efter två dagars festande. Men jag lever! Hade en sjukt konstig dröm att jag var hemma hos timbuktu? Okej väldigt intressant, slänger upp bilder från helgen. Har dock inga från lördagen menmen.














Vad ska man säga? Det var roligt sålänge det varade. Folk blev lite tjuriga över tårtkriget, men trevligt folk annars. Stack hem till Pontus, hade efterfest i hans bil och somnade fem.


På lördagen stack vi först hem till mig för att jag skulle duscha och byta om. Sedan åkte vi hem till honom igen för han skulle göra detsamma innan vi stack till Danmark för förfest nr 1. Sen var det förfest hos hans kompis. Sen minns man inget vettigt.


Okej bild från google pallar inte föra över från mobilen.
Men på söndagen vaknade vi? gick upp halv sex på eftermiddagen. Sen åkte vi med hans kompisar till fint ställe och klättrade i sneaky Nimis.

Ursäkta cp långt inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0