lyckodag?

allting har verkligen gått bra för mig idag! Förutom att jag glömde mitt minneskort i skoldatorn med turkietbilderna.. Smart sandra smart! Lämnade in det sista i skolan idag och fick officiellt sommarlov, så himla skönt är det. Efter att lämnat datorn och så bar det av till väla med finaste Josefin. Var ett tag sedan jag umgicks med en tjej, fick ont i käkarna hehe. Hur trevligt som helst iaf och jag unnade mig fin fina grejer och fick även en goodiebag. This time fick jag mer fint, senilkedja, flera armband och ett nagellack. Det blev även ganska varmt när jag var påväg hem, skönt att gå i linne här för engångs. Åh glömde nämna att jag stötte på en vän jag inte träffat på typ två år! Åh och här hemma kommer mamma med fett många jordgubbar. Vilken perfa dag, nu fattas typ bara pontus men det är gött även utan honom ;)

Här är de saker jag köpt iaf


En slags stickad tjocktröja med UURSKÖNT material från h&m och på rea, 75:-


150:- för en jeansväst från only


Transparent tunikasak? bikbok, 99:-


Hödmidjade jeansshorts kommer också från bikbok, 299:-

Alla jordgubbarna hemma




Usel kvalitet men min baby har inget batteri kvar så fick ta den sketna kameran.
Ok nu ska jag försöka hitta på någonting, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0