I just came to say hello

Ja jag var ju hemma hela dagen igår. Deppig och sjuk som jag var, tur att man har en pojkvän och josefin som för övrigt fick mig på bättre humör. Hursom så såg jag två filmer som jag tänkte tipsa om. 

Först såg jag easy a


Typisk tjejfilm och den hade även lite mean girls-drag i den. Inte riktigt min typ av film men den var helt ok. 

När jag läste michelle's blogg snubblade jag över denna filmen. Den ska utspelas ungefär vid 70-talet? Handlingen var typisk, dotter som blir mördad och pappan blir besatt. Den var dock väldigt mysko, för mysko för min smak. Men den var fin.
Är inte mycket friskare idag så ska slå på¨black swan och tjocka mig. Ciaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0