oron har nog slitit hårdare på mig

hade ju värsta sovmorgonen innan provet. Provet gick väl.... Jag vill säga att det gick bra men vet att jag har tagit fel på en fråga redan. Men aja, kan ju hoppas på att resten är rätt iaf! Siestas bandsläpp var magert men HÅKAN HELLSTRÖM? Åh det sitter verkligen perfekt. Efter skolan blev det en runda på väla. Usch säger jag. Jag förstår mig inte på alla halva tröjorna, ska man flasha magen i vår? det kommer ju se jättehemskt ut på vissa håll. Lyckades haffa mig en skjorta och en grå tunika som dessutom var på rea. Great
nu skall jag ta en kopp tea innan jag somnar.
Ciaos

Kommentarer
Postat av: natali

det är dags att jag kommer hem ! dina bilder börjar bli riktigt tråkiga hörre du du sandra!! :O <3333

2011-01-26 @ 22:48:21
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0