heaven knows

Har TVÅ ganska crazy saker att berätta om. Efter skolan, på tåget påväg hem, träffar jag min underbara vän som jag träffar alltför sällan. Idag kom vi in på politiksnack(som han är jättebäst på eftersom att han är så insatt) för att jag började prata om en intressant film vi hade sett på samhällskunskapen. Helt sonika frågar han mig om jag vill följa med. VARA MED, bli medlem i politiska rörelser. Varför inte? 
Sen andra grejen är att jag fått jobb. Jag ska för första gången i mitt liv tjäna pengar och det är jättestort av ett ganska så bortskämt barn som mig.
Sitter och halvt kollar på Rambo just nu och de som känner mig vet hur mycket jag äääälskar sylvester stallone since rocky-filmerna är bland mina favoriter. Fast är inte så filmsugen just nu faktiskt. Idag kan jag vara vaken hur länge som helst eftersom att jag har studiedag imorgon. Hur skönt som helst. Payback för att fått börja en dag tidigare.

Lekte lite i ps med en bild på syrran. Inte så stor skillnad. I suck

Kommentarer
Postat av: natali

var ska du jobba o; ?

2011-01-25 @ 13:48:45
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0