dear shadow alive and well how can the body die

Natali klagade på att jag tar tråkiga bilder. Ja det gör jag kanske men jag har så lite tid och min kreativitet är lika död som vädret just nu. Men jag gillar att ta bilder även om de inte är världens vackraste så får dem mig på andra tankar. Har varit hur trött som helst denna veckan och jag har verkligen ingen aning om vad det beror på. Mina fredagsplaner känns ganska screwed. Är opepp och allt känns för komplicerat och shitty. Precis som mitt ansikte som fått finnattacken. Det känns verkligen jättejobbigt alltihop vill gå i ide tills våren kommer.. godnatt.
Eller jo måste lägga till en grej, jag saknar min pojkvän oerhört mycket och jag är ledsen över att jag varit konstig på sistone. Du är bäst Pontus.
Typ såhär ful känner jag mig... Men shit, det där är ju jag?  Ooops

Kommentarer
Postat av: ful

ful bild

2011-04-09 @ 16:41:57
Postat av: ful

ful

2011-04-09 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0