what

Riktigt dålig dag. Allting har gått åt pipsvängen och jag sover jättedåligt. Stormen gör inte saken bättre, fåglar som flyger in i ens fönster och halva staden flög runt. Det var en riktigt jobbig natt.
Min header ser jätteekonstig ut men hade tråkigt så lekte lite. Ska göra en bättre snart.
Någon som såg top model i måndags? Grymt coola hdr bilder. Min pojkvän undrade vad HDR var.
Simpelt, det är en jättecool effekt. Ser ut som om det är en massa kontrast på det men det är mycket mer invecklat. Jag är inget proffs, testade effekten på picnik för att visa vad det är jag menar



Den är inte i närheten av snyggheten som HDR bilder har. Bilden tog jag i somras när vi var i Prag. Jättefin stad, besök den! Finns en hemsida med mumsiga HDR bilder för er som vill se mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0