scooby doo

Precis kommit hem från Dijana och Selma. Dijana fick för sig att sätta fast sitt löshår i mitt hår, fixa mina ögonbryn och lägga rött läppstift. Allt utom löshåret satt fint iallafall! Vi krängde allt möjligt sött känner mig asfet. Vi såg även 127 hours och knäppa som de är hade de värsta fistävlingen. Tråkigt att alla Ängelholmare är på Bahnhof just nu. Själv är man trött och ska efter ett south park avsnitt(om jag ens hittar ett jag inte sett) sova. Imorgon kommer mormor woho! Ännu mer kräng.

Kommentarer
Postat av: natali

näääh du passade inte i så långt hår o; !



Du passar i side cute ! :D

2011-02-05 @ 10:29:44
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0