how long how looong

Idag har jag varit otroligt, vad normen skulle säga, feminim. Jag har för första gången i
mitt liv solat solarium, sen har jag färgat håret (tack selma) och ska noppa ögonbrynen snart.
Vi var även på stan, fyndade en basic grå t-shirt och blev även några andra bra grejer. 

Jag har alltid varit emot solarium. Det är dåligt för huden och de flesta verkar få ett onaturligt resultat. Anledningen till att jag trotsade min moral var för att, dels prova på någonting nytt och för att när jag solar får jag mindre acne och mina ärr syns mindre. Så smart att slå två flugor i en smäll lite sådär spontant. 

Måste även tillägga att jag tagit en nostalgitrip och fastnat lite för red hot chili peppers, därav mina rubriker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0