faster than my bullet

Usch skäms verkligen över att jag sitter kvällen innan och försöker få klart uppsatsen till imorgon.
Visserligen är det inte deadline imorgon, men ska få kritik. Så jobbigt när man har så höga krav
på en själv att man känner att allt man gör är halvdant och därav fastnar i arbeten. Nä det här
lovet kommer jag verkligen peppa till hundra och köra fullt ut nästa termin då jag även har en
kurs mindre (den stressigaste och som tar mest tid nu). Go me! 

Helgen har betytt V I L A och en hel del skolarbeten. Tillbringade även lördagkväll och denna
morgon med finaste. 
NU ska jag dock fortsätta skriva lite till. 

Ser fram emot nyår, mest bara för att klä upp mig och dricka vin och champis hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0