sammanfattning summer 2k11

Då jag börjar skolan imorgon så är sommaren slut. Så jag gör en sammanfattning nu. 

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Mycket
Vilka länder besökte du? Turkiet och Bosnien
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? SOL!
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 25 juni
Största misstaget? Kan inte komma på något
Har du varit sjuk eller skadat dig? Gälls oförklarliga blåmärken?
Bästa köpet? Ny mobil!
Sommarens väder? Trist, iaf här hemma
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad? När min pojkvän cyklade till mig mitt i natten för att trösta mig
Sommarens låt? Black eyed peas - just can't get enough och Calvin Harris - Feels so close
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare

Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? Badat
Vad önskar du att du gjort mindre? Har ingenting
Hur tillbringade du midsommarafton? Var med en massa vänner och festade och blev tårtmulad
Sommarens favoritprogram på tv? My life as liz
Böcker du läst den här sommaren? Elsas Mode
Största musikaliska upptäckten denna sommar? Friendly Fires

Något du önskade och fick? Uppleva gryningen med andra
Något du önskade dig men inte fick? Vara på minst två festivaler
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Träffade Pontus och gick på någras studentfester

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Bättre väder
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? Vanlig?
Sommarens hetaste? Min pojkvän
Sommarens bästa tillfälle? När jag satt i baren i turkiet med min mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0