saker man kan göra på sundays

* Plugga - Visst det är oerhört tråkigt men det känns skönt att få det gjort, man kanske får sluta tidigare någon dag? 
* Träna - Finns olika former av träning, wii, gym, zumba, boxning, jogging.. m.m. Eller bara ta en pw och få frisk luft
* Baka/Laga mat - Tidsfördriv, kan vara roligt och otroligt gott
* Städa - Skittråkigt men det kan vara roligt att rensa vissa saker som t.ex kläder så kan man få plats med nya kläder
* Kolla film
* Läsa 
* Pyssla/göra collage
* Ta ett långt bad/göra ett hemma-spa (göra som när jag var yngre, ligga på en handduk i toaletten och föreställa mig att lampan är en sol och ha igång fönen som representerade värmen)
* Designa sin blogg
* Fotografera
* Möblera om
* Få inspiration av han här och gör något liknande

Idag har jag själv läst en hel del, powerwalkat och snart ska jag städa. Först mat!

Kommentarer
Postat av: Samantha Svensson

Tack så mycket :) Har alltid drömt om bruna! Man är ju aldrig nöjd :P

2011-08-28 @ 21:02:20
URL: http://samanthafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0