hallelujah moment

Mår fortfarande sådär rätt kasst idag, illamående, halsont och trött. Jag längtar dock till lite roligare saker som händer snart

Torsdag - Makeover woho
Fredag - Kanske träffa några i min gamla klass? Om det blir av liksom
Lördag - Kanske passa pontus syskon awe
Söndag - Daniel adams ray, veronica och best coast i malmö! Om nu mamma erbjuder skjuts 
Måndag -  Något otroligt pinsamt egentligen men måste, är ett fan haha
Onsdag - Skolan börjar, ååh längtat lite faktiskt
Fredag - The ark och maskinen på malmöfestivalen. Blir att se älsklings-frej för 4;e gången. Langos!?
Helgen därpå - shopping i malmö tro?

Kanske inte jätteintressant inlägg men det är mycket kul som händer, slutar dessutom jobba efter torsdagspasset.
Aja nu ska jag mysa ner mig med en filt och glass och hoppas på att bli bättre.


Bild tagen av mig, redigerad i picnik. Dock gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0