stuffs

Idag har jag varit på familia med mamma. Hjälpte henne köpa skor och byxor. Lyckades rätt bra tyckte jag. Efter det träffade jag min bästis Alma som jag inte träffat på hur länge som helst. 
Tänkte visa lite saker som jag köpte på ullared och idag fick dock inga bra bilder alls är för trött.

Ett långt ozzy osbourne linne, south park tisha, blå tjocktröja med paljettdetaljer på axlarna, basic linnen svart & vitt, nagellack rött och svart, kameraväska, knästrumpor, strumpbyxor, plånbok, öronproppar, strumpor
Hello kitty lakan
Fick ett linne av Alma med bananer på

Och så köpte jag helt vanliga jätteljusblåa slitna short på cubus idag

Nytt i garderoben, gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0