got left got left I got left again

Skolan var aaaaapdryg. Gick även dit tidigare för att göra klart ett arbete till en redovisning så ba: ja det flyttas till på fredag. Moget? Kunde ju jag sovit en timme längre imorse. Fick läsa en massa hela dagen, blev tråkigt efter ett tag så jag försökte förstå mig på illustrator (ett adobe program där man ritar). Börjar gå frammåt haha! Varför en pizzabagare vid en disk det vet jag dock inte. Men men, nu skall jag plugga och sova för jag är trött blö. HEJSVEJS!


Kommentarer
Postat av: natali

för att du var sugen på pizza o; ? ^^

2011-04-05 @ 22:05:23
URL: http://natalinikola.blogg.se/
Postat av: M I C K E AND Y

MICKEY MOUSE!

2011-04-05 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0