bra väder för luftanfall



Så grymt vackert så det finns inte, släppte en tår när jag såg den. Inspirerar mig så himla mycket så att det gett mig en hel idé till min kortfilm.

Översättning; 

Jag lät mig flyta framåt.
Jag simmar genom mitt huvud fram och tillbaka.
Min själ sjunger fortfarande sången vi en gång skrev tillsammans.
Vi hade en gång en dröm.
Vi hade allt.
Vi red till världens ände.
Vi red för att söka.
Vi klättrade skyskrapor men de var helt förstörda.
Freden är borta nu.
Jag saknar balans.
Jag faller ner.
Ändå lät jag mig flyta framåt.
Jag simmar genom mitt huvud men jag kommer alltid tillbaka till samma plats.
Det finns inget kvar att säga.
Detta är det bästa.
Gud kommer att ge en dag för oss
i morgon.

Kommentarer
Postat av: arnela

sv: yay tack! :D snygg header!!

när ses vi .. :(

2010-09-28 @ 06:40:14
URL: http://meanwhiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0