ask her if she wants to stay a while

Orkar inte skriva så mycket. Varit en riktigt seg dag. Hade sovmorgon till elva men man bor ju på FUCKING KUNGS där dom alltid ska hålla på med någonting så man aldrig får sova. Skit. Aja jag lägger in bilder på saker som hänt nyligen och skriver lite text så man fattar. Ja mycket liv puss. 


Var @ tosselilla med familjen sen inom malmö och såg maskinen!

Malmöfestivalen med bästis, såg johnossi och band of horses 

awesome hårig larv
Malmöfestivalen med min hun & priscilla m. Christian. Käkade langos, 
åkte parisehjul och såg teddybears. Sjukt najs. Fett ful bild på mig hah

Åkte till ja.. Malmö såklart haha med alma för att shoppa. Var i hennes
brors lägenhet och åt pizza med. Mycket trevligt var det iaf!
Han kommer döda mig. Haha men ja, varit med pontus en massa med

Och jag har sjukt kul i min underbara skola.

Har fler bilder på stuffs jag gjort när jag varit oaktiv. Kommer någon annan gång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0