animal arithmetic

Jag lyssnar inte bara på alternativ musik och "mysko-musik".. Nej jag tycker även om svensk hiphop/rap. Någonting jag inte visste som jag upptäckte idag är att Oskar Linnros även varit med i maskinen. Han har varit med i snook också för den som inte visste. Både Afasi & Filthy har varit med (dom som gjort låten "jobb") i maskinen. Men både Filthy och Oskar har hoppat av. Nu är det Afasi och Frej (som varit med i SMK aka slagsmålsklubben) som är med i Maskinen. Visste jag verkligen inte. Borde ha bättre koll på det jag lyssnar på haha men ja, kanske lärt några någonting nytt.
Så het grrr!

Afasi


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-13 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0