under the milky way

Japp.. Sådär ser min fina MPHG10 ut, wooho. Fick ungefär 6 enskilda bilder med. Men liksom jag blev inte nöjd? Haha såklart. Nej fy för sånt, mycket roligare att fotografera sådana porträtt på egen hand. Skolan har varit rätt dryg, bara skrivit hela dagen så himla seg jag orkar inte meeeer oooh! nej pallar inte skriva mer är överarbetad och stressad. Har för första gången på typ tre veckor lyckats borsta ur mitt hår? Fan inte okej haha. 

Önskelista/och desperat behövda cosas
* GH warriors of rock - THE HIVES OCH PHOENIX ÄR MED BLA
* Grön höstjacka
* Bruna kängor
* Kamerastuffs! Speciellt stativ & reflexskärm..
* NYA BYXOR OMG & varma tröjor
* Ringar MmmMMm och nagellack
kan det inte börja regna pengar eller något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0