tunak

Så nu har jag varit på zumba och gymmat. Känner mig tantig som faktiskt tycker att det är roligt med pilates, yoga och nu ZUMBA. Först kändes det lite fånigt och alla gick verkligen in för det så JAG kunde iallafall inte hålla mig för skratt. Löjligt. Men efter ett tag kom låten tunak tunak tun(?) den låten med han "han teleporterar taliban". Den vars dans finns med i spelet WOW? Aja jag fann det lustigt och roligt och då gick jag med in för det. Det var verkligen roligt och för er som har möjligheten att prova det, GÖR DET. 


Bilden är relaterad till texten nedanför

Mår fortfarande kasst och tror jag kommer få maginfluensa.
Såhär lagom till lov ja jävlar vilken tur man har. Nej nu blir jag tjurig över det
Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0