tired as hell

Japp, sitter på skolan har lunch egentligen men är så grymt trött och äcklad att jag inte orkar ett piss alltså! Har läxor och arbeten över huvudet wäh. Knappt sovit någonting inatt men ändå var jag den som sov mest. På lektionerna har alla legat över borden med sina kuddar och sovsäckar. KÄNNS AWSOME! Aja, kul hade man ju så det spelar ingen roll. Här kommer bilder från när jag sov över med Hannah och en gång när det chillades och kollades film med loveley people och sen såklart, bilder från skolan. Orkar inte redigera någonting så dom blir lite fula.
Mysigt väder idag, blir att plugga och chilla särskilt sova idag. 
ciao

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-08 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0