OooOOooPs

Ojdå, det var ett tag sen som jag uppdaterade mig hihi. Har haft skolarbeten, syntest och träffat Pontus. Idag fick jag sluta tidigare eftersom att jag var klar med uppgiften så det satt verkligen fint. Kom hem grattade mamma, blev att baka sedan kom farmor och Pontus. Det blev mycket mys med promenad och kolla film. Ja det var inte en utav dom bästa filmerna jag sett i mitt liv verkligen. Man kan nog inte ens kalla det för film. Precis skiljt mig med Pontus.. Hatar det lite. Imorgon blir det giftermål och på söndag blir det att få träffa min efterlängtade bästa vän, barndomsvän min sestra från another mother!


Kommentarer
Postat av: arnela

ooh den underbara söndagen!

haha <3

2010-10-16 @ 17:04:05
URL: http://meanwhiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0