It is the magical mystery guy

Idag är jag glad! Känner hur glädjen och flummet verkligen varit igång. Varit sjukt roligt i skolan, förutom den halvtimmen vår mattelärare tjatade om hur grisiga vi var och att vi hade vårt egna "espresso house" i klassrummet. Efter skolan träffade jag Alma! Ååh så längesedan det var. Blev latte och en runda på stan, träffade även Christian. Fedelängesedan. Så ja, hängde vi med honom och Max ett tag och väntade på min buss. Det var härligt att träffa folk jag sällan ser mer. Imorgon blir det mys med min pojke, lördag vet ej och träning på söndag med Arnela förmodligen. Härligt som fan.


Bob hund.


Kommentarer
Postat av: johanna

sötis chey! :*

2010-10-21 @ 20:16:07
URL: http://jafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0