I want love love love

Ja.. Många som vill ha det nu. Märkt att alltför många i min omgivning, speciellt killar har blivit så jävla desperata efter sitt livs kärlek. I mean come on? Dom flesta är i min ålder t.o.m. Chilla förihelvete? Det är typ 2% chans att ni hittar sånt nu. Eller att tro att någonting kommer vara förevigt. Jag brukar vilja se att min pojkvän finns kvar i framtiden, men jag har aldrig sagt att jag varken kommer älska eller vara med honom förevigt. När man säger det eller förlovar sig är det ett löfte, sådana löften är alldeles för mogna för att dom ska hållas av ungdomar? Tycker folket överskattar "att binda sig". När man väl är kär, visst vill man älska den och inte tänka sig någonting annat. Men vissa bör se det från en mer verklighetsbaserad vinkel och vakna upp. Men återigen till det jag började med att så många blivit så himla desperata. Sagt till mina vänner som är sådana att inte tänka på det. Kärlek ska komma spontant, oväntat och man ska bara ta det lugnt och inte vara för seriös. Har man varit tillsammans länge, riktigt länge inte två tre månader utan över ett halvår år typ, då kan man det mer seriöst för då vet man verkligen vad man klarar av. När det gått tre-fyra år, DÅ är det verkligen seriöst helt klart och då är det faktiskt inte konstigt med förlovning. Men dom som förlovar sig nu, 16 års ålder efter 7månader i ett förhållande? Eller småungar vars "hjärta gått i tusen bitar".  Ae jag blir rätt äcklad, sluta whina för ni hinner hitta den någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0