hjerta helg

Riiiktigt bra helg har det varit för min del. Borde egentligen skrivit läxor och sånt, men hur? Nog med att man går i skolan 6-7h om dagen nä du ska ha skola på din fritid med. Fuck off? Aja, skola är ett måste. Tre år till sen ett year off. Så ser min plan ut idag iaf. Hursomhelst är min lovely farmor tillbaka så bra så bra.
En ny fresh vecka framför mig, myskväll med klassen på skolan på onsdag, träffa Selma och farmor. Blir en fajn vecka och nog en fin helg. Helg är det bästa under hela veckan woho.


















Saknar sommaren och våren lite. Rätt dramatiskt haha. Aja, det var en fin vår och sommar nu ser jag fram emot en fin höst och vinter 2010! Behöver kläder hm..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0