för dig ska jag göra det tusen gånger om

Såg top odel 14, daaamn vilka snygga ögonbryn en tjej hade! Alltså shit. Jag har väldigt knäpp fettish, jag tycker att ju fetare ögonbrynen är desto snyggare är det. Det är det första jag ser hos människor nuförtiden. Det finns en tjej som jag så lääänge följt och tycker hon är helcool. Första gången jag såg henne på bilddagboken tänkte jag, jävlar vilka ögonbryn hon har. Nu har hon inte sina ögonbryn sådär dock, men jag tycker hennes bilder är väldigt inspirerande och you just gotta love it!
Besök kvinnans blogg
Bilderna är tagna från hennes bilddagbok, BDKNAPP är namnet.
Dagens låtar;
Daniel Adams-Ray  - Gubben i lådan


Kristian Anttila - Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack lilla tjej!

2010-10-08 @ 19:36:12
URL: http://bdknapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0