det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två

Hur grym verkligheten än är, så har jag lärt mig att man måste våga blunda för saker och ting ibland. Ju mer du ser av det dåliga, desto djupare drunknar du i en depression. Jag har varit där men jag har lärt mig av det och gör någonting bra utav det nu. Förr kunde jag inte titta tillbaka för då såg jag allt svart, nu kan jag titta tillbaka och inte se det alls. Jag har så mycket att leva för, så mycket som jag ser framemot. Nu när jag sitter här ensam och lyssnar på uppiggande håkan hellström musik känner jag hur livet är bra. Men man ser ju det man vill se. Så, VILJA SE POSITIVT!  Känner verkligen att den bästa pepptalken jag får är från mig själv.. Haha jk, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0