cause you made me cry

Rätt lustigt, inte döpt ett enda inlägg till någonting vettigt utan det blir alltid låtnamn eller en del av en låttext. Så ibland kan inlägget heta någonting jätteemo så skriver jag om hur bra min dag varit. Liksom nu.



Så underbar bild. Saknar ledigheten och allt ögongodis som mig tillfredsställde.
Aja, vaknade upp en halvtimme före bussens avgång för en gång skull. Det blev te och rostade mackor till frukost. Snacka om att den halvtimmen kändes som flera timmar för mig. Skolan var rätt chill, blev i princip datorn på två lektioner och sedan politik snack i en timme sedan slutade man. Skulle egentligen gjort min läxa men Adela är nere så.. Ja det är ju helt omöjligt. Nu ska jag kolla film och dricka mer te och sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0