var var jag?

Har inte varit särskilt aktiv nej. Har inte gjort någonting heller så varför skriva?
Varit med Pontus och igår låg jag hemma och hade ont överallt, orkade helt enkelt inte göra NÅGONTING. Såg "p.s I love you" den var kass men smått gullig, duschade sen använde jag hemmagjord ansiktsmask med irriterande gurkor på ögonen, lökade dator south park och maxade musik sen såg jag en annan film som hette insomnia med samma skådespelerska som i filmen jag såg först.

AJA snart måste jag dra mig ner till stationen för att ta tåget till halmstad. Ska försöka ta med kameran och fixa några bilder som jag slänger in här sen. Pusshejdå.


SKITVÄDER NO LIKE NO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0