kartoffel


Sandra Goes Ginger Imorgon  

Varit med Alma i helsingborg och väla. Sjuuukt fint väder helt galet varmt var det. Pistachias glass är minst lika underbar, mango och skogsbär mmm! Köpte typ ingenting för mitt kort fucka och pengarna mamma förde över var inte där så. Blev två linnen på bikbok för 99:- ! Basic linnen men basic stuff är så mycket enklare, dels för att man inte kan tröttna på dom och dels för att dom kan se så mycket bättre ut om man matchar med rätt accessoarer. Hursomhelst har jag och Alma äntligen kommit fram till vilket camping namn vi ska ha. Känns skönt. Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra för jag har huvudvärk så allt jag skulle göra får ställas in, blä. Blir väl south park och godis eller kolla film med sis.
GOODBYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0