wont you take me away



Är så trött på det här kalla vädret, äckel snön men framförallt är jag trött på ISEN!
Dagen startar allmänt segt orkade inte gå upp. Snoozade fram tills kvart över åtta. Tack gud för sovmorgon. Påväg till skolan halkar jag först en gång men klarar mig rätt fint efter ett häftigt hopp. Sen halkar jag igen men då klarade jag mig inte lika bra. Landar med huvudet och ena armbågen före, resten utav kroppen på det. Jag var helt borta en kort stund och blev äckligt yr. Trots huvudvärken och en paralyserad högerarm. Skolan var ganska seg, som alla andra tisdagar? Hade hörförståelse i tyska nationella. Ha-ha säger jag bara.. Blir nog ett G men bättre än ett ig iaf! Fick MVG i läsförståelse så att, yeah. Efter skolan har jag faktiskt inte gjort ett piss utan ägnat hela dagen åt att kolla på tv. Såg på en dokumentär om barn som vill byta kön. Det var ganska freaky men intressant. Det är ganska sjukt hur man kan känna att det man är, är fel? Har inget emot dem, men undrar bara allmänt hur man kan känna att man attraheras av folk av samma kön eller.. Ja, att man fått fel kropp. Det är ganska svårt att tänka sig själv i en sådan situation när man växt upp på det "normala" sättet. Jaja enligt steffi har alla c-språkare prov imorgon men Maria har inte sagt något. Ska ändå ta tag i lite plugg innan ich gehe ins bett (lägger mig). Orkar inte egentligen men det är sånt man måste göra. Shitty. Well, goodnight and sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0