go sunday, go fresh!

God.. Ja? Vad ska man kalla det nu.. Eftermiddag? Aja vädret vaknade på fel sida idag. Men inte deppade man ihop för det. Fräschade upp mig ordentligt idag. Ni vet, kvinnogrejer och ett låångt bad med hårinpackning. Nu sitter jag har och smörjer in mig med en fuktighetskräm för ansiktet som för övrigt börjar se bättre ut. Oh så skönt det känns att vara såhär fräsch! Eftersom jag inte orkar skriva om något speciellt får det bli en "dagens-lista-med-frågor-och-svar"

DAGENS KLÄDER: Blåa shorts & Stor gul t-shirt
DAGENS FRISYR: Nersläppt naturligt
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS VILL HA: Värme!
DAGENS KÖP: Frukt
DAGENS PLANER: Chilla och kanske baka någonting
DAGENS BÄSTA: Refreshningen
DAGENS SÄMSTA: Fult väder
DAGENS ROLIGASTE: Städa.. Ja oj, jag gjorde det frivilligt för enggsskull
DAGENS TRÅKIGASTE: Fortfarande vädret & att folk är tråkiga
DAGENS MISSLYCKANDE: Vaknade med pyjamaströjan ut och in
DAGENS HUMÖR: Relativt glad
DAGENS SJUKA: Inte sovit tillräckligt, ögonen ger långsamt upp
DAGENS LÄNGTAN: Att få träffa folk
DAGENS FUNDERING: Som alla andra dagar, borde jag dra till natali
DAGENS BEROENDE: Butter cream
DAGENS SAKNAD: Pontus!
DAGENS LÅT: Bloc party - one more chance
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Luftslottet som sprängdes
DAGENS MÅSTEN: Röra på mig
DAGENS MOTION: Hyvla? Hehe
DAGENS VÄDER: Regn
DAGENS GODIS: Kex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0