Trouble sleeping

Usch på maginfluensa säger jag bara! Jag känner mig som en torkad svamp. Nej.. Inte sån svamp som man kan äta och som växer utomhus utan sådan svamp som svampbob. Som tur är töms jag inte. Iofs har min kropp inget att tömma eftersom att jag inte ätit sen i tisdags. Men konstigt nog är jag inte hungrig and it freaks me out. Men som tur är håller jag på att bli frisk! Ska bara dricka min äckliga VÄTSKEERSÄTTNING. Alltså hur creepy låter inte det? Tänk er hur det smakar då. Det smakar typ.. Snorloska med grapefrukt (HATAR grapefrukt) och saltvatten. Har bara sovit och kollat på tv. Inte min grej, jag vill vara ute och träffa folk ju. Aja, bitter ska man verkligen inte vara. Ett helt påsklov framför sig nu, värmen & våren incoming, vi får tillbaka vår vanliga lärare i so&sv och jag blir ett år äldre. Ja just det jag fyller år tisdag nästa vecka och vill hitta på some crazy shit.

Har någon sett 7th heaven? Kristna familjen med hundra barn och som alltid ska lägga sig i ALLTING.. Då menar jag verkligen ALLTING. Varje avsnitt ska dom spionera på varandra bara för att en familjemedlem ska ut ur huset. Den serien är så sjukt sorglig och varje gång den går på tv börjar jag göra konstiga ljud och blir jätteirriterad. Vem kollar på den värdelösa serien egentligen? Ja, den är helt värdelös och tidlös enligt mig. Den är så sjukt orealistisk och arh nej. Tänker inte skriva något mer om den serien. Den är så kass och jag varnar er alla. Så byta kanal så fort ni kan.

Blev mycket text men sist blev det ju en massa bilder så att ja. Men nu ska jag fortsätta att njuta av Arctic Monkeys och sluta skriva en massa onödigt bajs som ingen kommer att läsa ändå.
Hadehaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0