mi gordito muy mango

jag tycker synd om alla andra
för att ingen har det så bra som oss ♥




Några minuter har gått sen han åkte, men jag är redan en lessen hest. Har varit med honom nästan hela dagen. Vi såg rec, alltså den och blair witch project är nog de läskigaste filmerna jag någonsin sett. Dom är så realistiska.. Eller inte själva storyn men dom är ju filmade med sådär, vanlig videokamera utan några speciella effekter. Clean. Det gör allt mycket läskigare! Och att det var spanskt gjorde saken värre. Ända sedan min spanska vän Priscilla skrämmde upp mig har jag tyckt att allt spanskt är ganska läskigt. Aja, Pontus fick sig ett gott skratt när vi såg den. Tror jag. Men nu är det bara en vecka kvar och sen blir det lov! Hur skönt som helst. Imorgon(idag?) bär det av till farmor och resten utav veckan är ganska chill, bara ett prov och det är nationella i engelska. Typ ingenting. Aja nu är jag trött som bara den så jag antar att jag får dra mig till sängen nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0