köper allt som inte kan köpas för pengar

Ibland tycker jag att svenska ord inte räcker till. Hur många gånger har jag inte nämnt det? Nej men på sistone har jag börjat snacka onödigt mycket engelska bara för att jag inte kommer på vad det heter på svenska. Aja, dagen har varit grymt dryg. För att inte nämna första 2½h i skolan! Usch jag förstår mig verkligen inte på vad det hela går ut på. Vi är inte KORKADE så att vi inte förstår att man måste säga ifrån om någon trycker ner en. Vi förstår också varför allt är som det är, det är en del av livet att förstå det. Behöver inga dryga möten där dom för det första, pratar med oss som om vi vore 10 år yngre och för det andra så är det bara onödigt. Men skolan var riktigt chill annars. Hade vem-kan-äta-flest-pizza-tävling med jesper, vem vann ? Jag såklart! Haha jag är så självgod att jag var tvungen till att skriva det här. Sen resten utav dagen har jag pluggat matte och chillat framför tv'n. Har nämligen prov imorgon. Siesta släppte fler band idag. Hästpojken, kristian anttilla och teddybears bland annat! Härligt, man är ju så sjukt taggad. 
Men nu är klockan rätt mycket och jag bör vara utvilad. Hoppas att någon vill kolla film med mig denna helgen, är verkligen sugen. Aja, slänger in två bilder på mitt nya hår hehe. Ganska crappy men så kan det vá ibland

 

Puss&Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0