I see signs now all the time

Hej igen! Skrev ingenting igår heller buhu. Väla var mycket trevligt och det berodde helt klart på mitt underbara sällskap, Priscilla. För första gången köpte Sandra något nödvändigt och användbart alldeles själv


Miami Blazer, två strumpbyxor, armband och allt kommer från bikbok
199:- , två för priset av 1 = 79 riksdaler, armbanden köptes tsm 99:- tror jag.


Kolla t0ffingen!

Efter Väla sov man över med Keerati - Tack gubben G för hörlurar och sms! För övrigt så har jag inga gratis sms längre så det är bara onödigt för er som sms;ar, jag kommer inte svara. Sen när vi väl hade vaknat så satt vi fastklistrade framför dumburken och kollade på 16 and pregnant. Riktga fubbicks är dom. Hallå hur svårt kan det vara att skydda sig? Vad tänkte dom med liksom? Perversa amerikanare som inte ens kan pausa 1min för att sätta på en kondom. För det tar ju inte hundra år och lusten försvinner ju inte så snabbt. Senare kom iallafall min mamma och hämtade mig. Vi storstädade mitt rum, hehe man märker en stor skillnad. Har dessutom fått en ny tv/skärm! Widescreen, riktigt nice. Efter allt städ och efter en låång dusch träffade jag Pontus. Melodifestivalen och beck kollade vi på, typ hehe. Men det var som sagt, alltid lika mysigt med honom. Idag ska jag, trots allt skit på kroppen leka modell. Eller ja, jag ska bli stylad och fotograferas i Helsingborg. Måste kunna hitta dit själv också = TOTALLY LOST. Well, ikväll blir det plugg och tv. 
Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0