hallo mein schatz





Så roligt jag hade igår. Det börjar bli varmare utomhus, det gillas! Hoppas att solen kan komma fram snart, känner mig så äckligt blek. Idag har jag inte mycket att skriva om. Skolan var alles okej. Fick klasströjan, såg en riktigt bra film på so;n som jag kan associera med andra världskriget.. HUR Mycket som helst goosh men man blev riktigt chockad på slutet, matteprov & chill engelska lektion. Sen kom jag hem och sov sådär 3½h. Skönt ? JAPP. Nu ska jag och mamma inhandla tjockisheter och sen blir det väl fredagsmys med päronen och att kolla film.

Två väldigt vackra bilder på klasströjan, endast för att jag inte orkar ta fram en kamera




(Folkets namn)

Well, have a nice freitag.
Puss&Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

fan vad fin klasströja:)

2010-03-19 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0