då kommer rädslan och tar oss

Ingenting händer. Så seg som jag är. Har frusit så sjukt mycket på sistone, det är så kallt här hemma! Huvudet har också varit en pina i några dagar så i natt måste jag V E R K L I G E N sova ut för att imorgon blir det fiesta. Skulle egentligen färgat håret nu men mamma pallar såklart inte. Skulle en tioåring kunna färga?  Äh får försöka fixa det själv fast det lär ju gå åt skogen men vad ska man göra liksom.. Tålamod existerar inte i min värld. Hehe. Tog med mina omdömen (stavning?) hem idag, kollade igenom hela pärmen. Man kan faktiskt se skillnad på de i våras och åttan, har bättrat mig i allt. Gottsnack! Just nu lyssnar jag på en massa musik. Andreas Grega är big big love.

UPDATE
Mamma färga mitt hår trots allt, haha får alltid som jag vill. Okej inte bokstavligt talat. Medans jag sitter och väntar på att få gå och skölja ur lyssnar jag på ännu mer musik. Det var längesedan jag fick sånhär gåshud av en låt  (sist fick jag det av susan boyle i våras). Ni har väl hört talas om Empire of the sun? De låter som MGMT typ fast mer modernt eller vad man ska säga. Hur som helst så hittade jag denna underbara cover på deras "walking on a dream"
Njut.



ska skölja nu så ha det niis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0