big big love

Tjenamors! Här sitter jag i mitt nyklippta hår och lyssnar på FOALS. Mm, ett mycket bra band det. Strange musik men jag kan inte inte-älska dom. Aja, det har inte hänt så mycket på sistone så jag har väl ingenting att skriva. Går i skolan, kommer hem äter och kollar tv sen sover jag. Men igår hade jag nationella prov i engelska och det gick faktiskt väldigt bra! Hoppas jag iallafall. Efter skolan så myste jag med Pontus hela dagen, det gillas starkt! Såg lilja 4-ever i måndags också kom jag på nu. Det var den sämsta filmen jag någonsin sett. Eller alltså, den var SKITBRA men den är så sorglig och att den är baserad på verklig händelse.. Alltså det dödar en inombords så hemsk den filmen är. Inget happy-moment ever i den filmen. Men värt att se den ändå, bara för att se hur hemskt livet kan vara för vissa. Men ikväll ska jag plugga lite matte och kolla film med mor och syster, så have a great evening. Pussciao!



Söt bild, jao eller hur ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0